Home sweet home!

31 augustus 2017 - Heesch, Nederland

Hoi Allemaal!

Hier ben ik weer. Deze keer mijn allerlaatste reisblog! Nu weer gewoon vanuit Nederland. Vorige week maandag ben ik naar huis gevlogen. Om 17u ben ik vanuit mijn hostel naar het vliegveld in Buenos Aires gegaan. Om 22.45 vertrok mijn vliegtuig naar Miami. Om 07.00 uur de volgende dag landde ik daar. Hier moest ik helaas door een vluchtwijziging 7.5 uur wachten. Daarna vloog ik door naar Philadelphia. 2.5 uur later landde ik hier al. Nadat ik geland was op Philadelphia kon ik meteen doorlopen naar mijn gate voor mijn volgende vlucht. Hier hoefde ik maar 15 minuten te wachten en toen was het al tijd om te boarden. Er bleek alleen wat mis te zijn met een onderdeel van de motor waardoor we 1 uur vertraging hadden. Ik zat naast Nederlandse personen, dus ik kon gezellig kletsen! Rond 08.30 landde ik op Schiphol. Daarna duurde het behoorlijk lang voordat ik mijn bagage had. Toen kwam het moment om door de deur te lopen en weer mijn gezin te zien! Het was een hele leuke verrassing dat er ook vrienden van mij stonden te wachten en het was heel fijn om mijn ouders en zusje weer te zien na 4 maanden. Daarna naar huis gereden en toen werd ik opgewacht door nog andere vriendinnen. Heel het huis was versierd en er hingen posters en ballonnen etc. Erg leuk! 's Avonds nog uiteten geweest en de volgende dag mocht ik alweer vroeg uit bed om naar de startvergadering te gaan van mijn nieuwe stage. Hier ben ik de afgelopen dagen al geweest. Ik loop mijn afstudeerstage in groep 7 op basisschool Camelot in Uden. Inmiddels ben ik ook weer met school begonnen. Bij mijn werk ben ik ook al langs geweest en hier begin ik volgende week weer. Zoals jullie lezen gaat het leventje gewoon weer door en is er niks meer van vakantie te merken.. Het gaat allemaal goed en het leven went weer snel hier in Nederland. Mijn fotoboek is bijna af en deze verwacht ik over 2 weken binnen te hebben :) Dan heb ik toch nog iets tastbaars waar ik vaak in kan bladeren en terug kan denken aan de mooie momenten die ik heb mogen beleven!

Nogmaals wil ik iedereen bedanken voor alles de afgelopen maanden, ik heb onwijs genoten en me heel gelukkig gevoeld. Ik kan niet wachten tot ik weer zo'n mooie reis mag maken! Dus misschien mogen jullie nog wel vaker een reisblog van mij lezen ;) Maar nu is het eerst tijd om weer te gaan sparen!

Heel veel liefs Roxanne

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Albertine:
    31 augustus 2017
    En dan is het inderdaad weer tijd voor het gewone leven ik heb in ieder geval genoten van je reisverhalen en mooie foto's
  2. Anita:
    31 augustus 2017
    Bedankt voor het delen van je verhalen en foto's, erg leuk!
    Heel veel succes met je afstudeerstage in groep 7 op de Camelot en met sparen voor je volgende reis.