Staking

25 juni 2017 - Cusco, Peru

2 maanden zit ik hier inmiddels! Aankomende week wordt week 9, mijn laatste stageweek! Afgelopen donderdag nog een skypegesprek gehad om mijn verslag tot nu toe te bespreken. Dit was goed, nog een paar kleine dingen aanpassen en dan lever ik het definitieve verslag begin deze week in. Donderdag om 09.00 uur heb ik mijn eindbeoordelingsgesprek via skype en dan krijg ik te horen of ik mijn minor hier in Peru heb behaald! Spannend! Afgelopen week heb ik weinig speciaals gedaan. Ook op stage waren er bijna geen speciale dingen. Woensdag zou ik weer Engelse les geven, alleen er kwamen geneeskunde studenten die de kinderen kwamen observeren dus ging de les niet door. Donderdag kwam ik op school aan en was er helemaal niemand, bleek dat de leraren aan het staken waren.. dus ik had vervroegd weekend. De stakingen waren donderdag en vrijdag en misschien zelfs morgen nog.. straks even appen naar de directrice dus! Deze vrije dagen heb ik benut voor het werken aan mijn schoolverslag. Hier heb ik de afgelopen week heel wat uren ingestoken. Dit weekend heb ik ook vrij weinig gedaan, een paar filmpjes gekeken, nog een drankje gedaan in de skybar en buiten op de plaza een boek gelezen in de zon. Een beetje uitgerust van al het schoolwerk. Nu begint het aftellen echt! Deze week nog naar stage, woensdag met Engels ga ik een bingo doen en vrijdag krijgen de kids een postkaart met een lama en snoepjes. Zaterdag vlieg ik naar Lima en dan begint de vakantie echt! Ook tijdens deze reis zal ik mijn blog bij proberen te houden ;)

Ik laat jullie volgende week weten of ik mijn stage heb behaald! Veel liefs! Xx

1. Jose:
    25 juni 2017
    Hoi je bent echt aan de laatste loodjes bezig. Met de minor komt het vast goed. Wat raar dat ze jou niet op de hoogte hadden gebracht van de staking. Ik hoorde toevallig vanmiddag dat ze op Maxend school dinsdag 1 uurtje staken, de lessen beginnen pas om half 10. Voor jou fijn dat je mooi aan het verslag kon werken. Succes met je laatste week en met je eind beoordelingsgesprek. En dan lekker genieten van de vakantie alvast een goede reis naar Lima. Groetjes
  2. Albertine:
    26 juni 2017
    mooi de laatste week en dan op naar de vakantie nou die minor ga je wel halen de communicatie is anders dan hier maar als je dan de tijd goed besteed is dat niet verkeerd in ieder geval straks als je reis begint naar lima heel veel plezier groetjes