Nieuwtje!

4 juni 2017 - Cusco, Peru

Hola!

Wat leuk om te zien dat er steeds weer nieuwe aanmeldingen zijn voor mijn reisblog! Ook de reacties blijven leuk om te lezen! Vandaag is het alweer zondag, weer een week voorbij. Afgelopen zondag heb ik paardgereden met Jeroen, Dorien, Catherine en Zoë. Deze keer hadden we het bij een andere "manege" gedaan, maar dit viel tegen. In totaal 30 min op een paard gezeten en 30 min naar oude Inca overblijfselen gekeken. Uitzicht was wel heel mooi! Hierna zijn we terug naar beneden gelopen langs Christo Blanco. Cristo Blanco is het Jezusbeeld dat boven op de berg staat en waakt over de stad Cusco, een beetje te vergelijken met het beeld in Rio de Janeiro en Lissabon, alleen dan kleiner. Na 1,5 uur gelopen te hebben was het alweer donker toen we thuis aankwamen. De week vloog daarna weer voorbij: maandag, woensdag, donderdag en vrijdag gewoon naar stage geweest en Engelse les gegeven op de woensdag. Tijdens de Engelse les had ik nog een keer alles herhaald over familie en hadden we een spel gedaan waarbij we overgooiden met een bol wol. Wanneer je de bol wol had moest je in het Engels vertellen wie je bent en wat voor familieleden je allemaal hebt. De leerlingen vonden het erg leuk! De rest van de tijd heb ik kinderen geholpen in kleine groepjes. Maandag reed mijn bus 's ochtends opeens anders en 's middags reed hij niet verder dan 3 haltes. Wat bleek?; staking!! Ik heb toen alsnog 1 uur naar huis moeten lopen. Voor dinsdag was gezegd dat het nog erger was, de overheid heeft alle scholen verplicht dicht verklaard voor die dag. Ik had dinsdag dus een vrije dag! Deze week heb ik nog wat souveniertjes gekocht en een beetje gewinkeld. Ook hadden we wat tours geboekt voor dit weekend! Afgelopen vrijdag ben ik nog een keer gaan paardrijden met Dorien, Catherine, Zoë en 2 Amerikaanse meisjes. Deze keer wel weer in de bergen, waar ik de eerste keer was geweest! Wauw wat was het weer prachtig! Helaas regende en hagelde het op het laatst, dus we waren helemaal verkleumd toen we weer thuis waren. Maar regen en zon samen levert wel prachtige foto' s op met een regenboog! Gisteren ben ik samen met Jeroen quad gaan rijden, ontzettend gaaf! We waren met een groepje van 7 personen, sommige hebben bijna de dood in de ogen gekeken, ook zit er nu  een dikke deuk in onze touringcar, maar verder heeft iedereen het overleefd en Jeroen en ik hebben in een deuk gelegen om de slechte rijvaardigheden van onze mede quadrijders. Vandaag zou ik om 08.30 opgehaald worden voor de Moray en Salineras tour, ik was er netjes op tijd alleen was er om 09.20 nog niemand om me op te halen. Toen heb ik maar besloten om terug naar mijn huis te gaan. Balen! Vandaag heel de dag bezig geweest met mijn schoolopdracht. Lekker rustig, want Jeroen en de meiden zijn naar de Rainbowmountains! Dit was mijn week weer voor zover, ik heb weer genoten van alle momenten! Nog 4 weken stage en dan eindelijk reizen! Nog een andere nieuwtje: zoals jullie weten ben ik fan van hardlopen en hou ik van uitdagingen en nieuwe dingen en daarom Heb ik me afgelopen week ingeschreven voor de marathon van New York!! Deze ga ik op  4 november 2018 lopen, ik ben hiervoor nog op zoek naar veel sponsors, want ik moet minimaal een bedrag van 6000 euro sponsoren.. Een erg groot bedrag, maar alle beetjes helpen en samen maken we het verschil! Dus mocht je interesse hebben om te sponsoren, alvast super bedankt! je kunt me sponsoren via: 2018.runforkikamarathon.nl --> sponsor nu: Roxanne. Zo kom je op mijn profiel en kun je sponsoren ;) p.s ook de foto's staan er weer bij!

Heel veel liefs en tot volgende week!

1. Jose:
    5 juni 2017
    Zo dat was weer een hele belevenis deze week. Lekker dat de bus in één keer stopt dat was nog een flinke wandeling naar huis. Goed dat je vroeger al veel paard gereden hebt, is nu wel handig, gaaf hoor zo in de bergen rijden met een regenboog in de lucht.
    Het is heerlijk genieten daar. Je blijft wel mooi plannen de marathon lopen in New York ook weer een hele uitdaging! Maak er weer een leuke nieuwe week van tot het volgende verslag groetjes van ons
  2. Albertine:
    5 juni 2017
    hoi roxanne leuk om weer wat te horen je geniet met volle teugen zou hier niet gebeuren dat een bus niet verder rijd hier weet je dat ze staken maar ja als je de marathon van new york gaat lopen is dit allemaal training goed hoor om dat te gaan doen maar weer veel plezier de komende week en dat lezen we de volgende keer weer groetjes
  3. Janneke:
    5 juni 2017
    Hee Rox! Wat gaaf om te lezen wat je allemaal weer heb meegemaakt afgelopen week, er zijn prachtige foto's uit gekomen! :)
  4. Petra:
    5 juni 2017
    Hoi Roxanne, Leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt. Erg mooie foto's, je hebt al veel gezien en gedaan. Geniet er nog van de komende tijd.