Nooit alleen

9 juli 2017 - Arequipa, Peru

Hoi hoi! Hier ben ik weer en deze week vanuit mijn hostelbed in Arequipa. Afgelopen week was weer een week vol met gebeurtenissen. Zaterdag was ik naar Lima gevlogen en zondag gaan surfen. Maandagochtend ben ik met een meisje uit mijn hostel naar een luxe shoppingmall geweest en smiddags ben ik gaan lunchen met Annet. Annet heb ik vorig jaar leren kennen tijdens mijn Spaanse cursus in Oss en zij heeft 8 maanden door Zuid Amerika gereisd en was heel toevallig nu ook in Lima, omdat ze dinsdag weer naar huis vloog! We hebben heerlijk aan de zee gegeten en daarna nog wat gedronken. Ik was uiteindelijk pas om 20u terug. Savonds heb ik met een meisje uit mijn hostel en nog n ander meisje dat ze had leren kennen gegeten en daarna zijn we naar haar hostel gegaan en hebben daar nog gedronken en uiteindelijk met een groep van 20 man bierpong gespeeld. Erg gezellige avond!! Volgende morgen moest ik alweer redelijk vroeg op, want het was tijd om uit te checken. Ik had die dag om 12u afgesproken met Cat en Zoe, deze meiden komen je misschien nog bekend voor uit eerdere reisverhalen. Hun hebben twee weken bij mij in Cusco gewoond en waren nu ook in Lima, omdat ook zij weer naar Nederland vertrokken. We hebben gezellig gelunched en hebben toen nog door Lima gewandeld. Het was leuk om elkaar nog even te zien! Savonds heb ik de taxi genomen naar het vliegveld samen met nog een andere meid die ik hier had ontmoet. Vanaf hier heb ik de taxi alleen genomen naar mijn hostel dat op 5 min. van Lima airport lag. Om 4u ging mijn wekker om Monique van het vliegveld te halen! Deze dag hebben we nog chil doorgebracht in Lima en donderdag zijn we met de bus naar Ica gereisd in 5 uur. Luxe bus!! Ontzettend veel beenruimte, eigen tv en zelfs eten en drinken aan boord! Savonds kwamen we aan in ons hotel met zwembad Vrijdagmorgen ging om 5uur de wekker voor het ontbijt, want om 06.30 werden we opgehaald voor een boottocht van 2uur in Paracas. Ontzettend mooi, met pinguins, zeehonden en wel duizenden vogels! Smiddags in Huacachina een zandduin beklommen en daarna afgekoeld in het zwembad! Hier is het wel lekker warm!! Zaterdag uitgerust en gewaterfietst en smiddags met een buggytour door het zand gecrossed! Gave ervaring, dikke schik dat we hadden! Om 21u met de bus naar Arequipa vertrokken en 12u later kwamen we daar aan... vanmorgen dus! Meteen naar een hostel gegaan en daarna de stad verkend. Smiddags een free walking tour gedaan van 3uur en nu snel slapen! Vannacht worden we om 3u opgehaald voor een twee daagse trekking naar Colca Canyon, we zijn benieuwd! Tot volgende week! Liefs xxx oh en vergeet de fotos niet!

1. Ellen:
    10 juli 2017
    Wat een mooie foto's weer. En fijn dat je ons steeds op de hoogte houdt, leuk om jullie avonturen te lezen
  2. Oma:
    10 juli 2017
    Wat een avontuur beleef jij toch, geweldig fijn het te horen , en het weer is bij ons ook bijzonder fijn
    Nog veel plezier, en tot kijk weer. veel liefs van ons samen.
  3. Petra:
    10 juli 2017
    Mooie foto's, jullie hebben wel veel schik samen!
  4. Albertine:
    10 juli 2017
    leuk om weer te horen wat je weer allemaal gezien en gedaan hebt ook de fotos laten zien dat je heerlijk aan het genieten bent nou veel plezier tot de volgende week
  5. Irma:
    10 juli 2017
    Gefeliciteerd met het behalen van je Minor!! Goed gedaan (al was het afscheid anders gelopen dan je had verwacht). Je geniet nu ook volop van je vakantie lees ik, samen met Monique heb je al superleuke dingen ondernomen. Vooral die buggytrip in de zandduinen lijkt me echt gaaf. Veel plezier nog en fijn dat het nu warmer weer is!
  6. Jose:
    11 juli 2017
    Wauw mooie foto's hoor. Het was weer een volle actieve week, gezellig met Monique. Ook een keer lekker een hotel met zwembad en fijn dat het nu ook lekker warm is. Geniet er saampjes nog van. Groetjes