On tour!

2 juli 2017 - Lima, Peru

Daar ben ik weer! Alleen schrijf ik deze keer mijn verhaal vanuit Lima en niet meer vanuit mijn vertrouwde plek in Cusco. Afgelopen week zou mijn laatste week stage zijn, helaas bleek dit wat anders uit te pakken. Sinds vorige week donderdag waren de leraren namelijk aan het staken en dit bleven ze de hele week doen.. ik heb dus ook geen afscheid kunnen nemen van mijn kindjes. Over twee weken ben ik terug in Cusco dus dan ga ik kijken of ik er nog even heen kan, zodat ik toch nog afscheid kan nemen. Afgelopen week was ik dus spontaan een weekje vrij. Ik heb nog veel aan mijn schoolverslag gewerkt en een aantal films en series gekeken. Afgelopen donderdag had ik mijn eindgesprek via skype en ik heb mijn minor gehaald! Dus nu kan ik lekker van mijn vakantie genieten! Dit hebben we savonds gevierd met een drankje in de skybar. Afgelopen vrijdag was mijn laatste dag in Cusco en toen ben ik sochtends nog even naar stage gegaan en heb wel alvast mijn traktatie voor de kinderen en de postkaarten daar gegeven aan de schoonmaakster. Smiddags heb ik alvast mijn bus geboekt om naar Bolivia te gaan eind juli en savonds ben ik met Jeroen uiteten geweest. In de avond ben ik op stap gegaan met de leraren van mijn Spaanse school, dit was een erg gezellige avond. Zaterdag heb ik afscheid genomen van Jeroen en om half 2 heb ik de taxi genomen naar het vliegveld. Om 17.00 vloog ik naar Lima en een uurtje later landde ik hier. Ik had mijn hostel al geboekt en heb de taxi hier naar toe genomen. Lima is groot! 40 minuten later kwam ik aan in Miraflores, de toeristenwijk van Lima. Ik heb ingechecked en ben daarna gaan eten in een restaurantje tegenover mijn hostel. Daarna nog even naar de zee gelopen en toen naar bed. Vandaag ben ik om half 9 opgestaan en heb ik genoten van het ontbijt. Hierma ben ik naar het strand gegaan en heb ik een surfles gehad van twee uur. Wat een onwijs gave ervaring! Geweldig! Heb er echt van genoten. Daarna nog  gelunched en vanavond niet te laat naar bed, want ben redelijk moe van alle inspanning van het surfen! Morgen ga ik denk ik een citytour doen en overmorgen heb ik met Cat en Zoe (de twee meisjes die ik heb ontmoet in Cusco) afgesproken, die zijn dan ook in Lima! Dan ga ik savonds naar een ander hostel en dan 5 juli sochtends vroeg Monique van het vliegveld halen! Wat we daarna allemaal gaan doen horen jullie volgende week! Adíos! Oh en vergeet de foto's niet te bekijken! Je vindt ze nu in de map van Lima! Ciao! Xx

1. Brigitte:
    3 juli 2017
    Jammer van het afscheid van de stage, maar hopelijk komt dat nog goed. Gefeliciteerd met je minor!! Super gedaan. Veel plezier met rondreizen.
  2. Petra:
    3 juli 2017
    Hoi Roxanne, Gefeliciteerd met het behalen van je minor. Geniet van je vakantie, veel plezier de komende weken samen met Monique.
  3. Albertine:
    3 juli 2017
    Wat heb jij genoten van dit avontuur en wij ook van je mooie verhalen en foto's alles goed afgesloten en nu op naar je verdiende vakantie lekker genieten dan doen wij dat ook met jouw verhalen
  4. Jose:
    3 juli 2017
    Hoi Roxanne jammer dat je nog geen afscheid hebt kunnen nemen, maar dat komt vast goed. Fijn dat je al weer aan het genieten bent in Lima.
    Het telt al weer af dat Monique komt, alvast veel plezier saampjes en maak er een mooie tijd van. Het was weer een leuk verslag. Groetjes van ons
  5. Anita:
    5 juli 2017
    Van harte gefeliciteerd, weer een stukje studie afgesloten! En dan nu VAKANTIE ... geniet maar lekker van het rondreizen. Vandaag is Monique aangekomen, dus dat komt vast goed ... veel plezier! Ik ben benieuwd naar de verhalen van je rondreis door Zuid-Amerika. Hopelijk gaat het met het Spaans ook steeds beter en beter.
  6. Oma:
    6 juli 2017
    Proficiat met het behalen van je minor en verder nog een fijne vakantie xx x