Ik ben er!

30 april 2017 - Cusco, Peru

Buenos días!

Leuk dat jullie mijn blog bijhouden! Gisteren om 08.00 ben ik vertrokken vanuit Amsterdam. Mijn eerste tussenstop was in Londen, na een korte stop vloog ik vanaf hier door naar Miami. Tijdens deze vlucht heel veel turbulentie gehad, maar verder verliep de vlucht goed. In Miami mijn tweede overstap, door naar Lima! Aangekomen in Lima (3e overstap) moest ik mijn bagage van de band halen en deze opnieuw inchecken. Ik had hier een ontzettend lange tussenstop, dus heb me vermaakt met winkeltjes bezoeken en boekjes lezen. Eenmaal in het vliegtuig ging de tijd snel. Ik landde rond 05.00 lokale tijd (het is hier 7uur vroeger dan bij jullie!), hier werd ik opgehaald en naar mijn appartement gebracht. Na wat gepruts met verkeerde sleutels en veel geklop op de deur deed uiteindelijk een Nederlandse jongen open. Het blijkt dat ik mijn appartement deel met 2  andere Nederlanders! Ik heb hier een eigen kamer en we delen de huiskamer, keuken en badkamer samen. Ik zal deze week nog wel een keertje foto's plaatsen hiervan. Verder heb ik vandaag geslapen, geld gehaald, groenten op de lokale markt gekocht en even de supermarkt bezocht. Zodadelijk ga ik een salade maken en redelijk op tijd naar bed. Morgen begint mijn Spaanse les en dinsdag start ook de stageschool. Morgen zijn de kids hier vrij i.v.m dag van de arbeid. Ik ben onwijs benieuwd!

¡Hasta luego!

Adíos

1. Brigitte:
    1 mei 2017
    Hé Roxanne. Wat een avontuur, goed om te lezen dat je gearriveerd bent na de lange reis en een eigen kamer hebt en het appartement deelt met 2 Nederlanders. Heel veel plezier en succes morgen op je eerste dag.
  2. Albertine:
    2 mei 2017
    fijn dat je goed aangekomen bent nu je huisgenoten nederlands zijn kun je af en toe ook je nederlands bijhouden veel plezier met je eerste schooldag groetjes
  3. Ellen:
    2 mei 2017
    Hoi Roxanne, leuk om zo te lezen over wat je mee maakt.
  4. Jose:
    3 mei 2017
    Fijn dat je goed bent aangekomen , ondanks de turbulentie. Leuk dat we je zo kunnen volgen. Succes en lekker genieten. Het zal wel even wennen zijn, maar jou kennende komt dat vast goed. Groetjes