Pura vida!

13 mei 2017 - Cusco, Peru

Hoi allemaal!

Zoals de titel al verraad: pura vida, geniet van het leven! Dat is wat ik hier doe! Vandaag zit ik alweer 2 weken in Peru, wow wat gaat de tijd snel! Op mijn aftelapp staan nog precies 100 dagen voordat ik weer naar huis ga... Deze week weer Spaanse lessen gehad, mijn Spaans wordt stukje bij stukje beter ;) Hier ben ik ook al op de helft mee, nog 2 weken en dan ben ik klaar met de lessen. Stage stond deze week in het teken van moederdag. Ze zijn elke dag bezig geweest met een gedicht oefenen, een kaart maken en een knutselwerkje maken voor de mama's. Woensdag hebben ze zelfs alleen maar geknutseld de gehele dag.. Ik heb deze week het rooster gezien wat ze hebben: 2 lessen op een dag.. In de ochtend bijvoorbeeld rekenen en in de middag na de pauze communicatie. Dat is heel wat anders dan bij ons in Nederland op school! Woensdagavond hebben we de verjaardag van Jeroen mijn huisgenootje met een aantal mensen bij ons thuis gevierd en donderdag hadden we 's avonds als activiteit caminata. Caminar is het Spaanse woord voor wandelen. We gingen een kroegentocht  doen in Cusco. We zijn in 3 verschillende kroegen geweest, hele leuke sfeer hangt hier overal, het was erg gezellig en iets te laat geworden ;)! Ook heb ik een abonnement genomen op de sportschool voor 1 maand. Hier ga ik in de avonden heen wanneer ik niks te doen heb. Verder gaat het hier allemaal goed, ik vermaak me prima, we koken lekker, het weer is over het algemeen goed en ik zit lekker in mijn vel. Ik wens jullie nog een fijn weekend en een fijne moederdag! Ik ga vandaag paardrijden, ben benieuwd! P.s ik zal weer foto's toevoegen van afgelopen week!

Heel veel liefs!

Knuffel uit Peru

1. Brigitte:
    13 mei 2017
    Ontzettend leuk om zoveel foto's te zien elke keer. Een klein inkijkje bij je mooie verhaal.
  2. Jose:
    16 mei 2017
    Hoi Roxanne wat leuk dat je het goed maakt en zelf daar ook leuke dingen doet. Fijn dat je al contacten hebt gemaakt. Ik wist niet dat ze daar ook Moederdag kenden, dat was dus veel knutselen. Leuke foto's.
    Heel veel groetjes van ons en blijf genieten!
  3. Elle:
    18 mei 2017
    Super leuk Roxanne!!
  4. Albertine:
    21 mei 2017
    hoi roxanne heb het even gemist dacht dat het automatisch ging als je weer wat had geschreven maar alles ingehaald en leuk om te zien waar je zit en je werkzaamheden en bezigheden fijn dat je naar je zin hebt anders zijn het lange weken nou maar lekker genieten en tot de volgende fotos en berichtjes